4 Mayıs 2015 Pazartesi

Meleklerim ve Kuşlarım Uçmaya Hazırlanıyor......

Merhaba,
Daha önce size bahsetmeye fırsatım olmadı ama geçenlerde bir fırında melek yapmayı denedim.İnternette dolaşırken kültürleri gereği dışarda çok revaçta olduğunu fark ettim. Zaten insana keyif ve sıcaklık veren bir obje, ben de severim melekleri.....
İlk denemede iki melek  yapmaya çalışmıştım birinin başı gövdesinden hemen ayrıldı, projelendirirken hata yapmışım. Diğeri fena sayılmaz ilk deneme için, hemen kış bahçemin duvarına astım. Ev halkı orada görüp yorumlarını iletiyor bana......

İlk melek denemem........

Böylece bende de bir melek yapma merakı başladı. Bir kere denedim ya içime sinecek kadar düzgününü yapmadan bırakamadım.
Dün akşam disiplinsiz bir şekilde gece onbirde atölyeye girince sabaha karşı üç olmadan çalıştıramadım.
Hem uykusuz kaldım, hem de sonuna doğru insan yoruluyor, sabırsızlanıyor. Halbuki cam sabırsızlığa hiç gelmez, hem iş kazaları olabilir hem de çalışmanızın sonucunu etkileyecek hatalar yapma olasılığı artar. Sevgiyle sabırla defalarca kesmeyi, yapmayı göze alarak çalışmalısınız; bunu biliyorum kişiliğimde bu yönde giderek daha terbiye oluyor ama bazen ucunu kaçırdığım da oluyor.
İşte böyle bir gece geçirdim, bakalım sonuç ne olacak diye merak ederken önce trafo bakımı deyip elektriklerimizi kestiler, biraz önce de EnerjiSa elektrik sayaçlarını değiştirmeye karar verdiği için tekrar gelip kestiler......
Bu kadar kesintiye dilerim program hata vermez ve emeklerim boşa gitmez....
Bir de şişman kuşlarım var,onların resimlerini de paylaşacağım.....
En önemlisini unutuyordum, bittiğinde ayakta dik durmasını planladığım bir kız çocuğum var, en çok merak ettiğim de o.....
Arkası yarın hep birlikte bekleyeceğiz başka çaresi yok......
(Fotoğraf çekimlerim fırınımın durduğu yer itibariyle çok zor, çok kötü biliyorum ama belki merak edersiniz böyle görünce 😊)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder