27 Mayıs 2015 Çarşamba

Denizli Yolcusu Kalmasın....

Merhaba,
Günler önce size Bu yıl Denizli Cam Bienalinin üçüncüsünün 29-31 mayıs arasında yapılacağından bahsetmiştim.
Biliyorsunuz ben de katılacağım; hem ziyaretçi olarak hem de orada masa açarak.
Bu masa açma kısmı beni çok heyecanlandırıyor, yüz akıyla gider dönerim inşallah.
Nisan sonundan bu yana hepsini burada paylaşamadıysam da epey ciddi çalıştım. Önce ürünler çıkarıldı, biraz değişik olmasına özen gösterdim. Durumuna göre bir,iki bazen de üç kere fırınlamam gerekti. Artık çok iyi bildiğiniz gibi hepsinin sonucu da mükemmel olmayabiliyor. Ürünler tek tek havalı naylonlara sarılıp, kolİlendi, bibrini kırmasın güvenli gitsin derken hacimleri artıyor.  An itibariyle altı büyük ve iki küçük koli arabaya yüklendi.
Valizim hazır, yarın arabamla yola çıkıyorum.
Neyseki kendime çok cici bir yol ve bienal arkadaşı buldum.
Bakarsınız dönüşte O da bir ucundan cam veya boncuk işine bulaşır.
Bienal hevesiyle geçen hafta facebook hesabıma da Bsyüzdeyüzelyapımı olarak bir sayfa ekledim ve yeni yaptıklarımın bir kısmını orada paylaştım. Hem o sayfayı, hem instagramı hem de burayı canlı tutmaya çalışacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder