21 Nisan 2015 Salı

Biraz Renklenelim mi?......

Bahar geliyor diyeceğim ama dışardaki soğuğu, hala yanan kaloriferi düşünce de pek dilim varmıyor,
Neyse işte bu sebeple bugünkü çalışmalarıma biraz renk katmak istedim. Henüz fırından çıkmadılar ama önceki halleri böyleydi.
Elimdeki renkli cam parçacıklarını ve biraz da cam tozu kullandım.
Yeşil cam parçalarını özellikle kesmeyip kırdım, biraz daha amorf şekilli olsun diye, kırmızı nokta camları koymak son dakika aklıma geldi. İyi çıkarsa ikinci fırınlamada bunu bir kalemlik yapmayı planlıyorum.
Mavi cam parçacıklı tabağımda kullandığın mavi cam parçaları da elimdeki son kırıntılardı artık. Maalesef mavi atık cam bulmak epeyce zor. Camlarımda genellikle Grupcam'ın üretim fazlalarını kullanıyorum, onlar da çok ender mavi kullanıyorlar. Aralarına sarı cam tozu serptim. İkinci fırınlamada bu orta boy bir kase olacak.

Solda görünen mor parçalarla süslü tabak da bir kase olacak.
Aklıma deniz, özgürlük ve tatil düşünce bir de yelkenli bir tabağım olsun istedim. Son hallerini de aşağıya ekleyeceğim.
İki gün önce de çelıştığım bazı  renkli bir çalışmam olmuştu; orda da en güzeli hediye paketi olan,kırmızının bütün çekiciliği tamam ama atıklarım küçük parçalar olduğu için kırıklar görünüyor.
Mavili olan cam tozu ama burdaki sarılar cam tozu değil kırıntı cam.

Resim yazısı ekle



İkinci fırınlamamda yıvarlaklar kase,kare olan cam bir kalemlik ve hediye paketi de bir tabak oldu.
Sahipleri belli değil  ama iyi günlerde kullanılsın....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder