30 Eylül 2013 Pazartesi

Mutlu Bir hazırlık........

Merhaba,
uzun zamandır yazmadım ama çalışmalarım devam ediyor :)
Bugünlerde ben de "mutlu bir hazırlığa" katkıda bulunuyorum. Bir kına gecesi hediyelerini hazırlamaktayım. Önce buraya fotoğrafları koyup "bu nedir, bilin bakalım?" şeklinde bırakıp, aşamaların tek tek fotoğraflarını ekleyerek devam edeyim diye düşündüm ama sabırsızlıktan olsa gerek bilgisayarın başına oturunca fikir değiştirdim :)
süslemeleri bitince daha güzel görüneceklerinden eminim....
Üst süslemeleri için dün Divleli Cam Boncuk Deniz ile birşeyler düşündük, sizinle olamadığım süre içinde uzun zamandır yapmak istediğim ama ayaklarımın geri geri gittiği bir şey yaparak "Ulucanlar Sanat Sokağı" na gittim. Bizi yaralayan geçmişinden dolayı ilk gidişte çok etkilensem de oradaki gülümsemeler ve ilgi şimdiki zamana dönmemi kolaylaştırdı. Deniz (Divleli cam Boncuk) ve Mustafa Beyi (Atölye Camdan) orada ziyaret ettim, birlikte farklı şeyler yapabilir miyiz diye sohbet
ettik. Bundan sonra daha sık gideceğim herhalde.
Konumuza dönersek; mumluklarımızın biraz daha özel olması ve kına konseptine uygun hale gelmesi için Sevgili Deniz üzerlerine süsler hazırlayacak sonra da ben paketlemelerini yapacağım.....Son halini merak edenler bizi takip etmeye devam etmeli.....:)

1 yorum:

  1. Merhaba kesinlikle daha sık bekliyoruz ki daha çok güzelliklerde bir araya gelelim bende kırmızı günümü yazmayı planlıyorum en kısa zamanda :) sevgiler.

    YanıtlaSil